środa, 14 grudnia 2011

Choinka na paznokciach

Dzień dobry!:D
Zapuściłyśmy trochę bloga, ale to nie znaczy że już nie malujemy paznokci. Wręcz przeciwnie, cały czas uczymy się czegoś nowego, szukamy nowych wzorów, kolorów. Jednym z moich ostatnich pomysłów jest "choinka na paznokciach" chociaż moim zdaniem w ogóle jej nie przypomina :D Marcie się spodobało więc dodaje, oceńcie same. Te serduszka i gwiazdki to niby bombki ;D



A jak idą Wasze przygotowanie do świąt? Czujecie już tą atmosferę? :)

10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszło!:) ja już trochę czuję, ale jeszcze sprzątania tyleee... wywalania, segregowania...:) ale lubię to, więc pójdzie szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ale mi z choinką kojarzy się ciemniejsza zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna choinka :)
    Ja póki co jesten na etapie gruntownego sprzątania

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie blyska :) Witamy spowrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od dawna juz czuje atmosfere;) sliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja no moich paznokciach chętnie goszczę czerwony kolorek tak świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszcie coś o manicure hybrydowym ;p polecam! zdjęcia wam podeślę jak coś ;d pozdrawiam, Karolina IIIb :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty