poniedziałek, 2 maja 2011

Inglot 71.


Hej! Dziś zaprezentuje kolor, który jest moim ulubionym lakierem "zimowym". Jest to brąz, który swym odcieniem przypomina mi gorzką czekolade. Aby oddał taki kolor jaki widzimy w buteleczce potrzeba dwóch warstw. Po pomalowaniu pierwszej lakier wcale nie wygląda na brązowy, ale na bordowy. Jednak już drugie malowanie w pełni oddaje właściwy kolor. Lakier jest trwały, utrzymuje się sześć dni, nie odpryskuje, ale za to ściera się, ale wydaje mi się, że ciemne lakiery generelnie mają do tego tendencje:) jest mocno na pigmentowany i niestety po zbyt długim urzytkowaniu odbarwił mi paznokcie, co zaliczam do jego minusów. Niemniej jednak bardzo lubie ten lakier przypomnia mi długie, zimowe wieczory:)
 Martha



1 komentarz:

  1. kolor piękny ;) utrzymał ci się 6 dni ? używałaś jakiś utrwalaczy? mi lakiery bez niczego nigdy się tyle nie utrzymują;)chyba moje paznokcie są jakieś lewe ;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty