wtorek, 26 czerwca 2012

Ciate Jelly bean

Dodatki w brytyjskich czasopismach dla kobiet rozpieszczają! Podczas swojego pobytu na wyspach znalazłam fantastyczny dodatek w Marie Claire. Jest nim przeuroczy lakier Ciate - Jelly bean.



Lakier zachwyca! Począwszy od opakowania i przeuroczej kokardki, skończywszy na aplikacji i trwałości. Pomalowałam paznokcie w czwartek. W niedziele byłam na basenie i lakier trzymał się nadal całkiem przyzwoicie, a na stopach wygladał bez zarzutu. Ma niebieską poświatę, która widoczna jest tylko w blasku promieni słonecznych.

Zainspirowana produktem i beztroską wakacyjną atmosferą stworzyłam coś lekkiego i słodkiego. Po zakończonym mani stwierdziłam jednak, że kojarzy mi się to z walentynkami. No cóż, nikt nikt nie jest idealny!













Tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy post :)
Pozdrawiam

xoxo
Martha



7 komentarzy:

  1. mhm, żeby w polsce były takie dodatki do gazet, to bym chyba wszystko wykupiła :D
    kolor piękny, zdobienia również :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zdobienia nie bardzo przypadły do gustu, może gdybyś zdecydowała się na jeden wzór to tak :))

    zapraszam do siebie- jestem tu od niedawna
    cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka urocza buteleczka! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, bardzo ciekawy dodatek. Kolor lakieru jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty