niedziela, 1 maja 2011

Aisha 388 - 9ml

Cześć ;) Dzisiaj pokażę Wam lakier pewnej nieznanej firmy o nazwie Aisha w kolorze szarym. Tak na prawdę to nie wiem skąd ja go wzięłam. Prawdopodobnie kiedyś wspomniałam mojej wspaniałej mamie że chciałabym szary lakier no i parę dni potem kupiła mi go. W przeciwieństwie do Marthy, dla mnie ważniejszy jest kolor niż jakość i marka. Dlatego od czasu do czasu będę prezentowała moją zbieraną po trochu kolekcję marek nieznanych ale wartych uwagi a Martha wspomni o tych bardziej znanych firmach.
Ale teraz o lakierze. Bardzo lubię ten kolor, ponieważ w przeciwieństwie do większości innych, wystarczy jedna warstwa aby dobrze pokrył. Dlatego też starczy na dłużej chociaż buteleczka nie ma dużej pojemności bo tylko 9ml. Wspaniale się go nakłada, ma wg mnie idealną konsystencje bo nie jest za gęsty i nie za rzadki.
Na paznokciach trzyma około 3-4 dni, niestety. Ale za taką cenę, bo za około 4 złotych, warto go kupić! ;)



Eveline

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty